Název:
Marketingová komunikace v rámci sportu
Překlad názvu:
Marketing communication in sport
Autoři:
KOCANDOVÁ, Pavlína Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace klubu. Na základě výsledků z analýzy byl naplánován a ekonomicky zhodnocen event, který měl za úkol informovat veřejnost o činnosti klubu a získat nové zájemce. Event byl navrhnut tak, aby byl realizovatelný a přínosný pro sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o.Thesis on the topic "Marketing Communications in sport" has the aim to design a communication campaign for selected sports club. Specifically, he was chosen sports club HANDBALL Trebon Ltd. In the second part analyzes the present status of the use of marketing communication tools club. Based on the results from the analysis was planned and economically evaluated event, which was supposed to inform the public about the activities of the club and gain new recruits. Event was designed so that it is feasible and beneficial for sports club HANDBALL Trebon Ltd.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; plán eventu; sportovní klub; communication mix; event planning; Marketing; marketing communication; sports club Citace: KOCANDOVÁ, Pavlína. Marketingová komunikace v rámci sportu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23216