Název: Tvorba nabídky pro mladé lidi
Překlad názvu: Creation of supply for young people
Autoři: PLACHOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cestovní ruch; marketingový výzkum; mladí lidé; primární nabídka; produkt cestovního ruchu.; sekundární nabídka; marketing research; primary offer; secondary offer; Tourism; tourism product.; young people
Citace: PLACHOVÁ, Petra. Tvorba nabídky pro mladé lidi. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23006

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet