Název:
Tvorba nabídky pro mladé lidi
Překlad názvu:
Creation of supply for young people
Autoři:
PLACHOVÁ, Petra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá cestovním ruchem mladých lidí v Jihočeském kraji. Práce obsahuje analýzu jak primární, tak sekundární nabídky cestovního ruchu v kraji. Na základě zjištěných poznatků z marketingového výzkumu přichází s návrhem nového produktu zaměřeného na mladé účastníky cestovního ruchu.This thesis deals with the tourism of young people in the South Bohemian region. The thesis includes analysis of both primary and secondary tourism offers within the area. Based on the findings of marketing research it is coming with suggestion of a new product aimed at young participants of tourism.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; marketingový výzkum; mladí lidé; primární nabídka; produkt cestovního ruchu.; sekundární nabídka; marketing research; primary offer; secondary offer; Tourism; tourism product.; young people Citace: PLACHOVÁ, Petra. Tvorba nabídky pro mladé lidi. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23006