Original title:
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Authors:
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Moravec, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Keywords:
marketingový mix; marketingový výzkum; návrhy pro management; organizační struktura; pivovar; SWOT analýza; zhodnocení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2232