Název: Marketingová strategie ZUŠ Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Vítězslav Novák Basic Art School in Jindřichův Hradec
Autoři: Ruschak, Michal ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; nezisková organizace; propagace; ZUŠ; analisis; communication mix; marketing mix; marketing strategy; non-profit organization; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33783

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124988


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet