Název: Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu
Překlad názvu: Analysis and Proposal of changes in Marketing Strategy of Internet Company
Autoři: Seidlová, Nela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Inovace; Internetový marketing; Marketingová Strategie; Podnikání na Internetu; Business Online; Innovation; Internet Marketing; Marketing Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124915


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet