Název:
Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu
Překlad názvu:
Analysis and Proposal of changes in Marketing Strategy of Internet Company
Autoři:
Seidlová, Nela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo provedení analýzy marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce bylo obecně vymezeno podnikání na Internetu. Dalším bodem teoretické části byl výčet specifik Internetového marketingu. Praktická část práce obsahuje vymezení podnikatelského prostředí vybrané společnosti, včetně analýzy trhu a situační analýzy. Následuje rozbor nástrojů marketingového a komunikačního mixu společnosti, jejich zhodnocení a syntéza poznatků. V Závěru práce jsou prezentovány návrhy a doporučení k inovaci marketingové strategie společnosti.Aim of this thesis is the analysis and proposal of changes in marketing strategy of Internet Company. The theoretical part of work focuses on the specifics of doing business on the Internet. The part continues with the description of Internet marketing. The analytical part of the thesis defines the business environment of the selected company, including market analysis and situational analysis. The analysis of marketing strategy of the company follows. At the end of the work the information were synthesized and evaluated. On the basis of these synthesized information the final suggestions were recommended to innovate the company marketing strategy
Klíčová slova:
Inovace; Internetový marketing; Marketingová Strategie; Podnikání na Internetu; Business Online; Innovation; Internet Marketing; Marketing Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33710