Název: Marketingový plán a jeho tvorba ve společnosti CTY Průmyslová, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing plan and it’s creation in the company CTY Průmyslová, s.r.o.
Autoři: Larkina, Svetlana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Gabor, Richard (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Development; kancelářské prostory; komunikace; marketingové nástroje; marketingový plán; nemovitost; pronájem; realitní agent; rozpočet; stavba; zákazník; budget; communication; construction; customer; Development; marketing plan; marketing tools; office space; real estate; real estate agent; rent

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33616

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124822


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet