Název: Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Překlad názvu: Social CRM and new approaches to marketing on the internet
Autoři: Harášek, Luboš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Kroupa, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; reklama; Social CRM; sociální sítě; web 2.0; advertising; marketing; Social CRM; social networks; web 2.0

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33499

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124705


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet