Original title:
Firemní kultura společnosti L´ORÉAL
Translated title:
Firemní kultura společnosti L'ORÉAL
Authors:
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (advisor) ; Nováková, Šárka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce analyzuje firemní kulturu v nadnárodní společnosti L'ORÉAL působící v kosmetickém průmyslu. První část práce se zaměřuje na studium kultury a kulturních systémů a porovnává obecné typologie dvou kultur, české a francouzské. Další část se zabývá úvodem do problematiky sociální interakce, která obsahuje oblast sociální percepce a sociální a interkulturní komunikace. Třetí část je věnována fenoménu interkulturního managementu, jeho vzniku a vývoji s důrazem na aktuální témata, potřeby a problémy nadnárodních společností. Část čtvrtá čtenáři detailně představí společnost L'ORÉAL, jak z pohledu historického vývoje, tak i současného stavu a budoucího směřování. V poslední kapitole této práce zanalyzujeme a vyhodnotíme konkrétní prvky firemní kultury této společnosti a prostřednictvím dotazníkového šetření přineseme poznatky z hlediska vnímání hodnot společnosti jejími zaměstnanci, komunikace uvnitř organizace a míry vlivu multikulturního prostředí na její fungování.This dissertation deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture and intercultural management. It is focused on L'ORÉAL group.
Keywords:
intercultural; L'ORÉAL; organization; interkulturní; L'ORÉAL; organizace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33435