Original title: Využití metod vícekriteriálního rozhodování při analýze postavení značky na trhu motocyklů
Translated title: Use of methods multiple criteria decision making in the analysis of brand positioning at the market of motorcycles
Authors: Filáková, Lucie ; Fábry, Jan (advisor) ; Jablonský, Josef (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of brand positioning at the market; multiple criteria decision making; SANNA; analýza postavení značky na trhu; SANNA; vícekriteriální rozhodování

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33405

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124611


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-10-04, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share