Název:
Obchodní a kulturní zvláštnosti Spojených arabských emirátů
Překlad názvu:
Business and cultural differences of the United Arab Emirates
Autoři:
Blažková, Tereza ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je využití znalostí obchodních a kulturních specifik k navázání a posílení obchodních vztahů českých exportérů se Spojenými arabskými emiráty. K dosažení tohoto cíle by měly napomoci následující čtyři kapitoly, do kterých je bakalářská práce členěna. První kapitola je věnována samotnému představení SAE. Druhá kapitola popisuje kulturní odlišnosti. Ve třetí kapitole se setkáme s rozdíly v oblasti obchodu a poslední kapitola obsahuje popis vstupu české společnosti na emirátský trh.The main goal of this bachelor labour is the usage of knowledges of cultural and business specifics for improving business ralations of czech exporters with the United Arab Emirates.We should reach this goal thanks four chapter, in which is this labour structured. The first chapter deals with the presentation of the UAE, the second one describes cultural differences. The next chapter is focused on the business specifics and the last one is about the penetration of the czech companies to the arabien market.
Klíčová slova:
kulturní zvláštnosti; obchodní zláštnosti; vstup na arabský trh; Business differences; Cultural differences; Penetration to the market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16214