Název:
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Překlad názvu:
Use of different tools of direct marketing
Autoři:
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.The thesis solves the matters of direct marketing and its communication channels. Direct marketing is characterized in the first part, the history is discribed and the database marketing is showed. Further different communication tools are analysed, advantages and disadvantages described. A functional loyalty programme for fashion chain is created at the end of the thesis. Suitable communication tools are carefully chosen and the estimated costs are calculated.
Klíčová slova:
direct mail; direct marketing; emailing; komunikační nástroje; mobilní marketing; přímý marketing; telemarketing; věrnostní klub; communication channels; direct mail; direct marketing; emailing; loyalty programme; mobile marketing; telemarketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16206