Original title:
Analýza obchodu s náhradními díly
Translated title:
Analysis of trade in spare parts
Authors:
Řezníček, Jan ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Kubečka, Daniel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je popis aktuální situace v obchodu s Originálními díly Volkswagen a stanovení vhodné marketingové strategie. Tato práce se zaměřuje výhradně na obchod v B2B a jeho součást, jež je v rámci koncernu Volkswagen interně nazývána NORA.This thesis describes current situation in trade in spare parts Volkswagen (Volkswagen Genuine Parts). I focused exclusively on B2B market. Within VW concern this is called NORA.
Keywords:
NORA; spare parts; Volkswagen; NORA; náhradní díly; Volkswagen
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16198