Název:
Analýza obchodu s náhradními díly
Překlad názvu:
Analysis of trade in spare parts
Autoři:
Řezníček, Jan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kubečka, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je popis aktuální situace v obchodu s Originálními díly Volkswagen a stanovení vhodné marketingové strategie. Tato práce se zaměřuje výhradně na obchod v B2B a jeho součást, jež je v rámci koncernu Volkswagen interně nazývána NORA.This thesis describes current situation in trade in spare parts Volkswagen (Volkswagen Genuine Parts). I focused exclusively on B2B market. Within VW concern this is called NORA.
Klíčová slova:
NORA; náhradní díly; Volkswagen; NORA; spare parts; Volkswagen
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16198