Original title:
Marketingová strategie firmy Quelle
Translated title:
The marketing strategy in Quelle
Authors:
Procházková, Monika ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Vlasáková, Kamila (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie firmy Quelle, posouzení fungování marketingového oddělení firmy, jeho silných stránek a slabin, pro které se snažím najít řešení. Vycházím ze situační analýzy a SWOT analýzy.This bachelor thesis is about the marketing strategy in the Quelle company. It analysis it's strategy, working of the whole marketing department, it's negatives and positives, to which I'm trying to find any solution. It is based on the situation analysis and the SWOT analysis.
Keywords:
mail-order store; Marketing plan; Marketing strategy; Quelle; Marketingová strategie; Marketingový plán; Quelle; Zásilkový obchod
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16086