Original title:
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.
Translated title:
Analysis of the Marketing Mix in Wienerberger, a.s.
Authors:
Skorunková, Monika ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Heřmanová, Simona (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce byl rozbor marketingových nástrojů ve zvolené firmě se zaměřením na marketingovou komunikaci, provedení SWOT ananlýzy a návrh možných marketingových zlepšení do budoucna.The aims of the thesis is marketing ananlysis in selected company with a view to markteting communication, creation the SWOT analysis and draft of marketing innovation into the future
Keywords:
marketing; marketing communication; SWOT analysis; marketing; marketingová komunikace; SWOT
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16462