Original title:
Distribúcia kozmetických výrobkov spoločnosti Natura House v Českej republike
Translated title:
Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic
Authors:
Nováková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Práca sa zaoberá jedným so spôsobov distribúcie kozmetických prípravkov v Českej republike. Rozoberá pôsobenie a zázemie materskej spoločnosti v Taliansku ako aj konkrétnu marketingovú stratégiu novovzniknutej spoločnosti v Českej republike. Bližšie sa zaoberá konkrétnym spôsobom distribúcie v Česku a podáva náčrt plánov do budúcna.Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.This bachelor's shows one way of cosmetic distribution in Czech republic. Speaks about the position and way of distribution of the home company in Italy and about the marketing strategy of newly established company in Czech republic. The thesis is deeply concerned about the distribution strategy in Czech republic and the plans for the future.
Keywords:
competition; distribution from abroad; e-shop; marketing strategy; distribuce ze zahraničí; internetový obchod; konkurenční prostředí; marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16029