Název:
Analýza aktivit agentury Czech Trade na exportně významných trzích
Překlad názvu:
The analysis on the CzechTrade's activities on major export markets
Autoři:
Černá, Kateřina ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Jesenský, Miloš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola se zabývá významem exportu pro Českou republiku a popisuje vývoj podpory exportu od doby centrálně plánovaného hospodářství až po současnost. Druhá kapitola podává informace o českých státních institucích zabývajících se podporou exportu. Třetí kapitola se zabývá aktivitami agentury CzechTrade a především činností její zahraniční kanceláře v Indii, dále shrnuje současné příležitosti pro export na indický trh.The first part is about the importance for the Czech Republic to promote export, it also describes the development of export promotion from the period of centrally-planned economy until now . The following one informs about Czech institutions that are active in export promotion. The last one is engaged in activities of the CzechTrade Promotion Agency, mainly in activities of its foreign office in India and sums up the opportunities the Indian market offers to the exporters.
Klíčová slova:
CzechTrade; Export do Indie; Podpora exportu; CzechTrade Promotion; Export Promotion; Export to India
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16028