Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a way of entering the market
Autoři:
Slabá, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o franchisingu jako o možnosti vstupu na trh pro začínající podnikatele. Vymezen je pojem franchisingu,jeho výhody,nevýhody, vývoj ve světě a v ČR. V druhé části informuje o možnostech financování franchisingu a soustředí se na programy financování Komerční banky a.s.This bachelor thesis deals with the franchising as a possibility for beginning entrepreneurs to enter a new market.It describes the idea od franchising, its advantages and disadvantages and the development of this system in the world and in Czech Republic. In the second part it informs about financing possibilities and concentrates on KB's financing programs.
Klíčová slova:
financovaní; franchising; malé a střední podniky; financing; franchising; small and mediate bussiness
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16016