Original title:
Analýza a návrh komunikační strategie
Translated title:
Analyse and concept of communication strategy
Authors:
Burian, Karel ; Hesková, Marie (advisor) ; Pirožek, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti, tedy Schäfer Boutique, popsat komunikační mix, který je ve firmě používán a navrhnout opravná opatření, která by přispěla k lepší a efektivnější komunikaci se zákazníky.Analyse of communication strategy of Schäfer Boutique company. Definition of concepts and recommendation in branch of marketing communication.
Keywords:
e-commerce; macro and micro background; marketing communication; elektronický a zásilkový obchod; marketingová komunikace; mirkroprostředí makroprostředí
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15987