Název:
Klamlivá reklama v nekalej súťaži
Překlad názvu:
Delusive Advertisement in Unfair Competition
Autoři:
Vazanová, Zuzana ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je vymedziť a ohraničiť hospodársku súťaž v rámci obchodného práva. Sústrediť poznatky o klamlivých praktikách využívaných v reklame, ktorými môže byť spotrebiteľ ovplyvniteľný. Vymedzenie ochranných prostriedkov proti nekalej reklame zo zameraním sa na spotrebiteľa. V práci sú obsiahnuté aj názorné príklady z praxe.Cílem práce je vymezit a ohraničit hospodářskou soutěž v rámci obchodního práva. Soustředit poznatky o klamavých praktikách využívaných v reklamě, kterými může být spotřebitel ovlivněn. Vymezení ochranných prostředků proti nekalé reklamě se zaměřením se na spotřebitele. V práci jsou obsaženy i názorné příklady z praxe.Objective of this article is to define and set bounds of the economic competition in the area of business law. Cummulate knowledge of unfair actions used in advertisement that may influence customer. Definition of protective tools against unfair competition with concentration on customers. The article includes also real examples used in practice.
Klíčová slova:
hospodářska soutež; klamavá reklama; nekalá soutež; reklama; spotřebitel; advertisement; competitoin; consumer; false advertisement; unfair competition
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15971