Název:
Značková stratégia spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu
Překlad názvu:
Brand Strategy of L'ORÉAL on the Czech Market
Autoři:
Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je, po charakteristike všeobecných teoretických východísk, popísať a porovnať stratégie značiek spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu a pokúsiť sa o zhodnotenie positioningu a image vybraných z nich, a to prostredníctvom SWOT analýzy. V prvej kapitole práca vysvetľuje pojmy značka a strategické riadenie značky. Druhá kapitola sa zaoberá marketingovou komunikáciou a jej formami. V tretej kapitole je v stručnosti popísaná SWOT analýza a jej význam. Vo štvrtej kapitole je predstavená spoločnosť L'ORÉAL a jej postavenie na svetovom a tiež českom trhu. Posledná kapitola rozoberá značkovú stratégiu spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu a podrobne popisuje štruktúru portfolia značiek, ktoré firma v ČR ponúka.Cílem práce je, po charakteristice obecných teoretických východisek, popsat a porovnat strategie značek společnosti L'ORÉAL na českém trhu a pokusit se o zhodnocení positioningu a image vybraných z nich, a to prostřednictvím SWOT analýzy. V první kapitole práce vysvětluje pojmy značka a strategické řízení značky. Druhá kapitola se zabývá marketingovou komunikací a jejími formami. Ve třetí kapitole je stručně popsána SWOT analýza a její význam. Ve čtvrté kapitole je představena společnost L'ORÉAL a její postavení na světovém i českém trhu. Poslední kapitola rozebírá značkovou strategii společnosti L'ORÉAL na českém trhu a podrobně popisuje strukturu portfolia značek, které firma v ČR nabízí.The aim of this bachelor's thesis is to describe and compare individual brand strategies implemented on the Czech market by the company L'ORÉAL, and to attempt to assess the positioning and image of four brands selected from the company's brand portfolio, through a SWOT analysis. The first chapter explains the concepts of brand and brand management. The second chapter deals with the marketing communication and its forms. The third chapter briefly describes the SWOT analysis and its significance. The fourth chapter presents the company L'ORÉAL and its position in the world and in the Czech Republic. The last chapter examines the brand strategy of L'ORÉAL on the Czech market, and describes the structure of the brand portfolio in detail.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; strategie; značka; brand; marketing; marketing communication; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15735