Original title:
Zhodnocení marketingové strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit
Translated title:
Estimation of the marketing strategy of the firm active in the area of spare time activities
Authors:
Vávrová, Katka ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Má bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové strategie konkrétní firmy. zaměřila jsem se na Půjčovnu lodí Ingetour činnou ve Vyšším Brodě. Má práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části jsem představila firmu Pavelec s.r.o. jako firmu vlastnící půjčovnu Ingetour. V další části se zaměřuji na detailní představení půjčovny Ingetour a popis jednotlivých nabízených služeb. V následující části analyzuji současnou marketingovou strategii půjčovny Ingetour. V závěrečné, 4 části, je vyhodnocen zákaznický dotazník a z něj vyvozeny návrhy pro budoucí směřování strategie půjčovny Ingetour.My Bachelor work focuses on estimation of the marketing strategy of particular firm. I focus on Boat rental Ingetour active in Vyšší Brod. My work is divided into 4 main parts. In the first part I introduce the firm Pavelec s.r.o. which owns the Boat rental Ingetour. In the next part I focus on detailed presentation of the Boat rental Ingetour and its offered services. In the following part I analyse the current marketing strategy of the Boat rental Ingetour. In the fourth part I evaluate the custom questionnaire and deduce the proposal of the future marketing strategy of the Boat rental Ingetour.
Keywords:
boat; marketing; strategy; lodě; marketing; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15713