Název:
Zhodnocení marketingové strategie firmy podnikající v oblasti volnočasových aktivit
Překlad názvu:
Estimation of the marketing strategy of the firm active in the area of spare time activities
Autoři:
Vávrová, Katka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Má bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové strategie konkrétní firmy. zaměřila jsem se na Půjčovnu lodí Ingetour činnou ve Vyšším Brodě. Má práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části jsem představila firmu Pavelec s.r.o. jako firmu vlastnící půjčovnu Ingetour. V další části se zaměřuji na detailní představení půjčovny Ingetour a popis jednotlivých nabízených služeb. V následující části analyzuji současnou marketingovou strategii půjčovny Ingetour. V závěrečné, 4 části, je vyhodnocen zákaznický dotazník a z něj vyvozeny návrhy pro budoucí směřování strategie půjčovny Ingetour.My Bachelor work focuses on estimation of the marketing strategy of particular firm. I focus on Boat rental Ingetour active in Vyšší Brod. My work is divided into 4 main parts. In the first part I introduce the firm Pavelec s.r.o. which owns the Boat rental Ingetour. In the next part I focus on detailed presentation of the Boat rental Ingetour and its offered services. In the following part I analyse the current marketing strategy of the Boat rental Ingetour. In the fourth part I evaluate the custom questionnaire and deduce the proposal of the future marketing strategy of the Boat rental Ingetour.
Klíčová slova:
lodě; marketing; strategie; boat; marketing; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15713