Název:
Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu
Překlad názvu:
Marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market
Autoři:
Sarkányová, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brudňáková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analýza marketingové strategie značky Rembrandt na českém trhu a návrh možných zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu. Teoretická část vysvětluje marketingový proces, vedoucí k vytvoření a realizaci marketingové strategie. Praktická část nejprve představuje společnost Johnson & Johnson, vlastníka značky, a dále samotnou značku Rembrandt . Následuje analýza trhu, konkurence, spotřebitele a SWOT analýza značky jako kroky nezbytné před samotnou tvorbou strategie. Marketingová strategie značky je popisována z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu,dílčí části obsahují náměty na zlepšení.The goal of this thesis is to analyse the marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market and recommend improvement proposals.
Klíčová slova:
analýza; Johnson & Johnson; marketingová strategie; marketingový mix; značka; analysis; brand; Johnson & Johnson; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15710