Název: Metody přímého prodeje literatury
Překlad názvu: The methods of direct sales of literature
Autoři: Hapáková, Michala ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: motivace; Přímý prodej; role prodejce; společnost Southwestern; vzdělávací literatura; Direct sales; educational literature; motivation; role of a salesman; Southwestern company

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33207

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116503


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet