Název:
Specifika komunikačních aktivit kulturní neziskové organizaci divadla Archa
Překlad názvu:
Specifics of the communication activities on the example of cultural non-profit organization Archa Theatre
Autoři:
Shin, Mayya ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na specifikaci komunikačních aktivit nestátní neziskové organizace divadla Archa o.p.s. Cílem práce je analýza, zhodnocení a komparace komunikačních činnosti divadla, jejich strategií a taktik a následně návrh na jejích zkvalitnění. Teoretická část práce specifikuje odlišné rysy komunikačního modelu neziskového sektoru. Následuje popis soustavy jednotlivých prvku komunikačního mixu Praktická část práce aplikuje údaje z teoretické části na konkrétní příklad divadla Archa, dále se věnuje detailní analýze dopadu jednotlivých komunikačních aktivit divadla. Součásti práce je taky souhrn rad, připomínek a doporučení pro zvýšení efektivity a účinnosti těchto dopadu v budoucnu.The thesis is focused on the specification of the communication activities of non-profit non-governmental organization Archa Theatre o.p.s. The aim of it is to analyze, evaluate and compare communication activities of the organization, their strategies and tactics and then assign a proposal for its improvement. The theoretical part specifies a differences of communication features for the non-profit sector. The part is followed by a description of each element in the structure of communication mix. The practical part applies theoretical data and information to a specific example of the Archa Theatre. It is also dedicated to further detailed analysis of the impact of the communication activities of the theater. Thesis also includes set of advice, comments and recommendations in order to increase efficiency and effectiveness of these impacts in the future.
Klíčová slova:
Archa; Divadlo; komunikace; komunikační mix; marketing; PR; Ark Theatre; communication; communication mix; marketing; PR
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33118