Original title: Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl
Translated title: New media and social networks and their influence on the music publishing industry
Authors: Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (advisor) ; Kubaš, Mario (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: content sharing; marketing channel; music industry; social media; social network; hudební průmysl; marketingový kanál; sdílení obsahu; sociální média; sociální sítě

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/32985

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116278


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2012-07-04, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share