Název:
Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl
Překlad názvu:
New media and social networks and their influence on the music publishing industry
Autoři:
Štěpánková, Lucie ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Nová média a sociální sítě a jejich vliv na hudebně vydavatelský průmysl" se zabývá rolí, jakou hrají sociální média v oblasti hudebního průmyslu. Cílem této bakalářské práce je představit nová média a sociální sítě a zjistit jakými pozitivními či negativními vlivy působí v oblasti hudby a jakým způsobem se dají využívat. První část představuje sociální média, vymezuje pojem a uvádí jeho definici. Rozebírá rozdíly sociálních médií oproti ostatním mediálním formám a zaměřuje se na seznámení s jejich jednotlivými druhy. Následující část definuje hudební průmysl a zaměřuje se na jeho vývoj ve 21. století. V závěru se soustředí na využití sociálních médií ve vztahu k hudebnímu průmyslu v období adaptace na změny vycházející z digitálního věku.Bachelor thesis "New media and social networks and their influence on the music publishing industry" focuses on the role played by social media in the music industry. The aim of this thesis is to introduce new media and social networks and determine their positive and negative effects in the field of music while outlining how such media can be used in marketing music. First part introduces social media, describes the term and states its definition. Furthermore analyzes the differences of social media in comparison to other forms of media and focuses on the introduction of different social media types. The following section defines the music industry and focuses on its development in the 21st century. Final part discusses the use of social media in relation to music industry in the time of adapting to the digital age.
Klíčová slova:
hudební průmysl; marketingový kanál; sdílení obsahu; sociální média; sociální sítě; content sharing; marketing channel; music industry; social media; social network
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32985