Název:
Možnosti využití sociálních pro podporu podnikání
Překlad názvu:
The possibilities of usage of social networks for the support of entrepreneurship
Autoři:
Vaněk, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je charakteristika jednotlivých druhů sociálních sítí z hlediska možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti organizací. Klade si za cíl analyzovat současný stav, možnosti a podmínky využití sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na představení jednotlivých druhů sociálních sítí, je zde zmíněn jejich vznik, vývoj a možnosti využití v podnikové praxi. Praktická část se zabývá analýzou současné situace společnosti Zentity s. r. o. v oblasti sociálních sítí. Společnost je poté porovnána se svými hlavními konkurenty v odvětví. Přínosem této práce je právě ono srovnání využití sociálních sítí vůči svým konkurentům a návrh efektivnějšího řešení prezentace uvedené společnosti na sociálních sítích.The subject of the Bachelor's thesis is "The possibilities of usage of social networks for the support of entrepreneurship". This research introduces characteristics of various types of social networks from the viewpoint of their usage in order to increase the competitiveness of organizations. The aim is to analyze the current situation, possibilities and conditions of usage of the social networks in the Czech Republic. The study is divided into two parts, theoretical and practical. The first part concentrates on the introduction of various types of social networks. In addition, it also includes the history, development and possibilities of usage of the social networks in practice. In the practical part of this work the current situa-tion of Zentity s.r.o. is analyzed concerning the social networks in comparison with its main competitors in the industry. This thesis is beneficial by its comparison of usage of social networks of Zentity s.r.o. against its competitors and by suggestions of more effective presentation of the firm on the social networks.
Klíčová slova:
Facebook; Google+; Internet; marketing; Sociální sítě; Twitter; Facebook; Google+; Internet; marketing; Social networks; Twitter
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32923