Název:
Porovnávače cien na českom Internete
Překlad názvu:
Comparison shopping on the Czech Internet
Autoři:
Šoltýs, Matej ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na oblasť porovnávačov cien. Postupne sa venuje zaradeniu porovnávačov v oblasti e-obchodovania, ich charakteristike a spôsobe fungovania. Popisuje aktuálnu situáciu na českom internetovom trhu v tejto oblasti. Súčasťou je aj dotazník zameraný na spôsoby využívania porovnávačov cien spotrebiteľmi. Praktická časť sa venuje zaradeniu e-shopu na porovnávač Heureka.cz a prezentuje výsledky ako počet klikov, návštevnosť a konverzný pomer z Heureka.cz po niečo viac ako mesiaci od zaradenia.Bakalářská práce je zaměřená na oblast srovnávačů cen. Postupně se věnuje zařazení srovnávačů v oblasti e-obchodování, jejich charakteristice a způsobu fungování. Popisuje aktuální situaci na českém internetovém trhu v této oblasti. Součástí je i dotazník zaměřený na způsoby využívání srovnávačů cen spotřebiteli. Praktická část se věnuje zařazení e-shopu na srovnávač Heureka.cz a prezentuje výsledky jako počet kliků, návštěvnost a konverzní poměr z Heureka.cz po něco víc než měsíci od zařazení.This bachelor thesis is focused on the field of comparison shopping. Step by step it deals with the classification of the comparison shopping services in the sphere of e-commerce, with the description of them and with the way of their working. It describes the current situation on the Czech internet market in this field. A part of this thesis is also a questionnaire focused on the ways of using price comparison services by consumers. The practical part of this thesis deals with the inclusion of the e-shop into the price comparison service Heureka.cz and presents the results as the number of clicks, the traffic and the conversion rate from Heureka.cz after over a month.
Klíčová slova:
dotazník; e-obchodování; heuréka.cz; srovnávače cen; comparison shopping; E-commerce; heureka.cz; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32719