Název:
Strategická analýza Rehabilitace Budějovická, s.r.o.
Překlad názvu:
Strategic Analysis of Rehabilitace Budějovická, s.r.o.
Autoři:
Paduch, Jiří ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Tondlová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu nově vzniklého podniku Rehabilitace Budějovická, s.r.o., který byl odkoupen od polikliniky Medicon, a.s. Toho je docíleno za pomocí analýzy okolí podniku, jeho zdrojů a schopností, díky čemuž můžeme identifikovat jeho silné a slabé stránky spolu s možnými příležitostmi a hrozbami. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, kde teoretická část obsahuje popis strategického řízení a postupy, jak provést samotnou analýzu podniku. V praktické části bakalářské práce potom aplikujeme poznatky získané v teoretické části na podnik Rehabilitace Budějovická, s.r.o., jejímž závěrem jsou shrnuty výstupy důležitých ukazatelů pro tento podnik. Zároveň je na základě těchto výstupů doporučena strategie, která by měla přispět k samotnému vývoji podniku a k vyšší spokojenosti pacientů.The main aim of this bachelor paper is to make a strategic analysis of a newly founded company Rehabilitace Budějovická, s.r.o. which was bought from a policlinic Medicon, a.s. We fulfil this goal with help of the analysis of the company surroundings, of its resources and capabilities. Thanks to these facts we are able to identify company's strengths and weaknesses together with its possible opportunities and threats. This paper is divided into theoretical and practical art. Theoretical contains a description of strategic management and methods how to execute the strategic analysis of the company. Then we apply knowledge gained in the theoretical into practise which leads into summary of the important index number outputs. At the same time there is recommended a strategy plan based on these outputs which should contribute to the development of the company followed by higher satisfaction of the patients.
Klíčová slova:
Strategická analýza; strategické řízení; SWOT analýza; Vnitřní a vnější analýza podniku; Inner and outer analysis of the company; Strategic analysis; Strategic management; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32602