Název:
Wellness - klíč k osobnímu úspěchu, novodobá forma spirituality nebo klam?
Překlad názvu:
Wellness - key for success, new-age or fraud?
Autoři:
Kutmanová, Lucie ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je konkrétní multi-level marketingová firma, zaměřená na distribuci produktů zdravého životního stylu. Práce tuto problematiku zkoumá z ekonomického, ale i sociologického, religionistického a zdravotního pohledu. V teoretické rovině práce rozpracovává tématiku v souvislosti s pojmy multi-level marketing, náboženství, zdraví a wellness.V praktické části uplatňuje tyto poznatky na zkoumanou společnost, charakterizuje její sociokulturní prostředí, pomocí odborného posouzení a srovnávacího testu hodnotí její produkty a v závěru se snaží předvídat její budoucí vývoj v českém prostředí. Při vypracování práce bylo použito množství dostupných zdrojů, největší část tvoří knižní zdroje, dále interní materiály společnosti, vlastní zkušenost, odborná konzultace a v neposlední řadě také elektronické zdroje.The topic of this thesis is concrete multi-level marketing company, which distribute wellness products. Thesis consider this problem from economical, sociological, religious and medicial point of view. Theoretical part describes the problem in terms of multi-level marketing, religion, health and wellness.Practial part compares this terms with the company and its behavior, characterize its socio-cultural enviroment, with help of the specialist and comparism of prices evaluate its products and tries to estimate its future in Czech republic. Thesis uses every accessible ressource.
Klíčová slova:
Herbalife; víra; wellness; faith; fraud; wellness
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32457