Original title:
Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Translated title:
Opportunities for promotion of small and medium-sized companies on the Czech Internet in 2012
Authors:
Kočí, Jakub ; Pavlíček, Antonín (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je přiblížit čtenáři současné možnosti propagace a prodeje produktů či služeb malých a středních firem na českém internetu. Práce si klade za cíl na teorii a příkladech z praxe popsat současnou realitu marketingových a promo aktivit na českém internetu. Dále se snaží přiblížit kontext, ze kterého současné reálie vycházejí. Práce se čtenáři snaží pomoci v zorientování se ve všech možnostech, které se organizacím nabízejí v době psaní práce, tedy v roce 2012.The main aim of this bachelor thesis is to bring readers information about current possibilities of promotion and sales of products and services for small and medium-sized companies on the Czech internet. Thesis aims to embrace (cover) theoretical look and practical examples to describe the current reality of marketing and promotion activities on the Czech internet. Further attempts to explain the context of current realities and help readers in orientation in the possibilities which are offered to organizations.
Keywords:
internet marketing; PPC; SEO; social media marketing; web analytics; internetový marketing; PPC; SEO; social media marketing; webová analytika
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/32422