Název:
Internetový marketing se zaměřením na ubytovací zařízení
Překlad názvu:
Internet marketing with focus on accommodations
Autoři:
Válek, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na využití internetového marketingu pro potřeby ubytovacích zařízení. První část práce začíná definováním základních pojmů a představuje vybrané nástroje internetového marketingu, které se dají využít právě pro ubytovací zařízení. Největší prostor je věnován těm, které jsou následně aplikovány v praxi. Druhá část práce vychází z vybraných nástrojů a snaží se je v praxi aplikovat na konkrétním řešení. Nejprve je provedena analýza, na jejímž základě jsou vybrány nástroje k praktické realizaci. V závěru práce je za pomoci analytického nástroje zhodnocena úspěšnost provedených změn a navrhnut další případný postup.This bachelor thesis deals with use of internet marketing for accommodations. The first part begins with defining basic concepts and presents selected internet marketing tools that can be used just for accommodation. The largest part is primary focused on those, which are then applied in practice. The second part is based on selected tools and tries to apply it in practice. After accomplishing basic analysis, the best marketing tools are selected for practical implementation. In conclusion is evaluated the success of the changes by using analytical tool and are suggested next possible steps.
Klíčová slova:
copywriting; internetový marketing; marketing ve vyhledávačích; optimalizace pro vyhledávače; ubytovací zařízení; accommodations; copywriting; internet marketing; search engine marketing; search engine optimization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32386