Original title:
Marketingová komunikace při zavádění nového výrobku na trh
Translated title:
Marketing communications in introducing a new product
Authors:
Žďárská, Lada ; Kališová, Libuše (advisor) ; Jelínková, Radka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce bylo přiblížit proces uvedení na trh a marketingovou komunikaci nové barvy na vlasy Casting Creme Gloss od L'Oéal Paris. Při uvedení novinky byla rozhodující správná kombinace marketingových nástrojů, obzvláště pak použitý komunikační mix, který byl podrobně analyzován a v závěrečné části zhodnocen.Aim of this thesis was to describe the process of introducing the new product and marketing communications of new haircolor Casting Creme Gloss from L'Oéal Paris. The right combination of marketing tools was crucial with introducing new product, especially communication mix that was thoroughly analyzed and evaluated.
Keywords:
Communication mix; Innovation; Marketing communications; Marketing mix; Inovace; Komunikační mix; Marketingová komunikace; Marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15502