Název:
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Kaufland a Tesco
Překlad názvu:
An assessment of shopping atmosphere in retail units Kaufland and Tesco in Kolin
Autoři:
Jůzová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru dvou maloobchodních jednotek, jimiž jsou Kaufland a Tesco v Kolíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je vysvětlen pojem nákupní atmosféra, její jednotlivé prvky a zmapováno působení vybraných řetězců v České republice. Druhá část je zaměřena na analýzu vybraných prodejen, která je provedena dvěma různými metodami.This bachelor thesis evaluates shopping atmosphere in two retail units, Kaufland and Tesco in Kolin. The work is divided into two parts. The theoretical part defines the term shopping atmosphere and its particular criterions and describes retail units Kaufland and Tesco in Czech Republic. The second part analyses shopping atmosphere in these units by two different methods.
Klíčová slova:
Kaufland; nákupní atmosféra; Tesco; Kaufland; Shopping atmosphere; Tesco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32266