Název:
Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati
Překlad názvu:
Innovation and access to customer according to Thomas Bata
Autoři:
Navrátilová, Kateřina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá zákaznickou, inovační a sociální politikou tak, jak ji ve svém podniku uplatňoval Tomáš Baťa. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry jsou či nejsou uplatnitelné Baťovy principy podnikání ve zmíněných oblastech v současných podmínkách. K dosažení cíle jsou v jednotlivých částech práce nejprve vyjmenovány postupy prováděné v Baťových závodech, poté je zmíněna současná teorie týkající se dané problematiky a závěrečná část patří srovnání. Závěry týkající se aktuálnosti či neaktuálnosti jednotlivých principů jsou vysloveny ze dvou úhlů pohledu -- autorčina a zaměstnanců firem, kteří byli za tímto účelem dotazovány.This batchelor thesis deals with the customer's, innovative and social policy in the way, how was performed in Bata's company. The goal of this thesis is to evaluate if the Bata's business principles in these areas are or aren't actual in the present. To achieve this goal were in particular areas first named methods perfomed in Bata's company. Then was mentioned current theory and final the comparison. The ideas of topicality or not topicality particular areas were mentioned in two ways of view -- the opinion of author and the opinion of employment in companies, which were asked.
Klíčová slova:
CRM; inovace; sociální politika; Tomáš Baťa; řízení vztahů se zákazníky; CRM; customer relationship management; innovation; social policy; Thomas Bata
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32255