Název:
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Překlad názvu:
Luxury goods marketing
Autoři:
Šebelík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.Luxury. A fascinating world of privilege, branding, wealth, heritage, and power. A shadow of ourselves: self-image perceived through the individuality, authenticity and uniqueness of an object. Epitomized snobbery. What makes luxury products so special? What are the features of luxury brand and how far can it stretch? Is the luxury market still growing? These are some of the questions this paper aims to answer. Furthermore, the luxury wine segment is analyzed and an outline of a marketing strategy of a luxury wine brand entering the Czech market is provided.
Klíčová slova:
luxus; luxusní vína; luxusní zboží; luxusní značka; marketing; luxury; luxury brand; luxury good; luxury wine; maketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32227