Original title:
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Translated title:
Purchase marketing strategy of Happy Day Concept
Authors:
Valentová, Klára ; Vinš, Marek (advisor) ; Mervart, Michal (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty základní problémy, vytyčeny cíle a uvedeny způsoby řešení podle nástrojů marketingového mixu.This bachelor's thesis deals with purchase marketing strategy for the specific company. The aim of the thesis is to create this strategy for Happy Day Concept retail shops. The theoretical part has the task to introduce information about a purchase, marketing and a creation of a strategic document. In the practical part there are shops Happy Day Concept characterized, described the situational analysis of the actual state of purchase, main problems are summarized, the aims are set down and solutions concerning to tools of marketing mix are introduced.
Keywords:
marketing in purchase; purchase; purchasing marketing mix; strategic management; marketing v nákupu; nákup; nákupní marketingový mix; strategické řízení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/32015