Název:
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Překlad názvu:
Marketing Planning in FMCG: Case Study Lovela
Autoři:
Waniausová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je identifikovat specifika marketingového plánování pro trh FMCG a vytvořit reálný roční marketingový plán značky Lovela na rok 2012. Práce je sestavena ze tří logicky navazujících částí. První část práce je ryze teoretická a shrnuje poznatky získané z dostupné literatury věnující se tématu marketingového plánování a jeho fázím. Ve druhé části jsou jednotlivé fáze blíže popsány z praktického pohledu brand manažerů působících na rychloobrátkovém trhu. Pro získání výpovědí manažerů je využito expertních rozhovorů. Ve třetí části je na základě získaných poznatků a doporučení sestaven konkrétní roční marketingový plán.The Master's Thesis'goal is to identify specifics of maketing planning in FMCG market and prepare marketing plan for brand Lovela in 2012. Thesis is divided into three related sections. The first part is purely theoretical and summarizes lessons learned from the available literature dealing with the topic of marketing planning and its phases. The second part is focused on description of each phase from experts'point of view. This part is based on interviews with three FMCG brand managers. The third part is devoted to the creation of the specific annual marketing plan.
Klíčová slova:
expertní rozhovory; marketingové plánování; trh FMCG; expert interviews; FMCG market; marketing planning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32006