Original title:
Marketing strategy of the company Quintessentially
Translated title:
Marketing strategy of the company Quintessentially
Authors:
Yershova, Anastassiya ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Štěrbová, Ludmila (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[eng][cze] The aim of this thesis is to analyze the business environment in Czech Republic for the concierge service industry. Moreover the central idea behind the topic is to develop the implementation strategy in the Czech market of the company Quintessentially, world leader in Luxury Concierge Service. This thesis work is a mixture of theory and practice analyses. The topic of the thesis is viral and up-to-dated because Czech Republic market has a good potential and excellent conditions for the new industry to develop and grow.Cílem této diplomové práce je analýza tržního prostředí v České republice v oblasti concierge service. Navíc hlavní myšlenkou tématu je rozvíjet implementační strategie na českém trhu prostřednictvím společnosti Quintessentially, světovým lídrem v Luxury Concierge Service. V této práci se kloubí teoretické a praktické analýzy. Téma této práce je nakažlivé a aktuální, jelikož trh v České republice má dobrý potenciál a výborné podmínky pro rozvoj a růst nového odvětví.
Keywords:
Business Strategy; Marketing Mix; Marketing Plan; Marketingový mix; Marketingový plán; Obchodní strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31999