Název: Marketing strategy of the company Quintessentially
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Quintessentially
Autoři: Yershova, Anastassiya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketingový mix; Marketingový plán; Obchodní strategie; Business Strategy; Marketing Mix; Marketing Plan

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31999

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114375


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet