Název:
Virální marketing Minulost současnost budoucnost
Překlad názvu:
Viral Marketing Past Present Future
Autoři:
Nessipbekova, Zarina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá virální marketing. A to minulé virální kampaně, současné virální kampaně, a zhodnocuje jejich aktuálitu. Práce snaží předpovědet rozvoj virálního marketingu na základě provedeného autorkou výzkumu.The work studies the viral marketing. These are past viral campaigns, viral campaigns today, and evaluates their actuality. The work tries to predict the development of viral marketing on the basis of the research done by the author.
Klíčová slova:
virál; virální kampaň; virální marketing; virální video; viral; viral campaign; viral marketing; viral video
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31928