Original title: Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny
Translated title: The negative advertisement and its impact on target groups
Authors: Poništová, Jana ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2009
Language: slo
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [slo] [cze] [eng]

Keywords: Psychology of advertisement; The basic principles how to make the good and effective advertisement; The negative advertisement; Analýza vybraných reklamních kampaní na základě negativních emocí. Doporučení do budoucna.; Marketingové a komerční komunikace. Reklama jako forma komerčních komunikací.; Zásady dobré reklamy

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15457

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11427


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share