Název:
Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny
Překlad názvu:
The negative advertisement and its impact on target groups
Autoři:
Poništová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Moja bakalárska práca pojednáva o reklame založenej na negatívnych emóciách, ktoré sú v drvivej väčšine kontroverzné a vyvolávajú v recipientovi pocit strachu.V práci som sa snažila oboznámiť čitateľa so základnými termínmi, ktoré sa spájajú s tvorbou reklamy. Ďalej som sa sústredila na pravidlá tvorenia dobrej propagácie a venovala som sa niektorým zaujímavým pojmom z tejto problematiky, ako je psychológia reklamy.V poslednej kapitole som rozobrala a zanalyzovala niekoľko televíznych spotov a reklám, ktoré boli buď založené na negatívnych emóciách, alebo tieto negatívne emócie nechtiac v recipientovi vyvolali.V mé bakalářské práci jsem se věnovala reklamně založené na negativních emocích. Prostřednictvím mé práce jsem se snažila obeznámit čitatele se základními termíny, které jsou spjaté s tvorbou reklamy. Poté jsem se soustředila na pravidla tvorby dobré propagace a věnovala jsem se i některým pojmům z této problematiky, jako je například psychologie reklamy. V poslední kapitole jsem zanalyzovala některé televizní spoty, nebo jiné formy propagace, které buď byly založené na negativních emocích, nebo tyto emoce vyvolávali v recipientovi omylem.The aim of my thesis is to analyze some advertisements based on negative emotion and to familiarize the reader with the fundamental consepts in regard to advertisement. I also tried to describe the basic principles how to make the good and effective advertisement Moreover I concentrated on some key-factors of advertisement analysis such as the psychology of advertisement. The last capture of my thesis discusses some concrete forms of propagation, which either evocate the negative emotions on purpose or cause these negative feelings by mistake.
Klíčová slova:
Analýza vybraných reklamních kampaní na základě negativních emocí. Doporučení do budoucna.; Marketingové a komerční komunikace. Reklama jako forma komerčních komunikací.; Zásady dobré reklamy; Psychology of advertisement; The basic principles how to make the good and effective advertisement; The negative advertisement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15457