Original title:
Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic
Translated title:
Marketing Communications in the Areas of Railway Stations
Authors:
Janeba, Jan ; Hesková, Marie (advisor) ; Krejčí, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Vymezení specifik marketingu dopravy a služeb.Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s. v prostorách železničních stanic. Návrh možných zlepšení pro efektivní komunikaci.Definition of marketing specifics in public transportation service utilities. Analysis of marketing communication instruments of the České dráhy, a.s. company, in the railways stations rooms. Proposal of possible improvements for effective communication.
Keywords:
Design manual; implementation of communication tools; Marketing Communications; Marketing research; design manuál; marketingová komunikace; marketingový výzkum; realizace komunikačních nástrojů
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31794