Název:
Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic
Překlad názvu:
Marketing Communications in the Areas of Railway Stations
Autoři:
Janeba, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Krejčí, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Vymezení specifik marketingu dopravy a služeb.Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s. v prostorách železničních stanic. Návrh možných zlepšení pro efektivní komunikaci.Definition of marketing specifics in public transportation service utilities. Analysis of marketing communication instruments of the České dráhy, a.s. company, in the railways stations rooms. Proposal of possible improvements for effective communication.
Klíčová slova:
design manuál; marketingová komunikace; marketingový výzkum; realizace komunikačních nástrojů; Design manual; implementation of communication tools; Marketing Communications; Marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31794