Original title:
Komunikační strategie ČSA
Translated title:
Communication strategy of Czech Airlines
Authors:
Teleuova, Saida ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Sokolovská, Pavla (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V své bakalářské práce jsem analyzovala komunikační strategie společnosti ČSA a.s. -- vlajkového dopravce České republiky. V Českých aeroliniích právě probíhají výrazné změny v řízení společnosti za účelem dosažení lepších hospodářských výsledků a následná příprava aerolinií k privatizaci. Má pozornost je věnována tomu, nakolik tyto změny ovlivňují současnou marketingovou a komunikační strategii společnosti. Jako dílčí cíl je stanoven návrh určitých doporučení v oblasti komunikace.Czech Airlines is one of the oldest airlines in Europe. The company has provided services to passengers since 1923. Right up to the present, it has gained an enormous amount of experience and has grown into a modern airline, boasting a number of awards for the quality of our services. In order to satisfy customer all the demands, wishes and tastes should be considered. Traditional methods of planning, controlling and monitoring of production and services process are not applicable any more. The new methods of dynamic approach are used, such aspects as developing interior/exterior design, quality control and management, Process and capacity design, and customer service.
Keywords:
customer service; Czech Airlines; method; letecké společnosti; služby; České aerolinie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15443