Název:
Komunikační strategie ČSA
Překlad názvu:
Communication strategy of Czech Airlines
Autoři:
Teleuova, Saida ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sokolovská, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V své bakalářské práce jsem analyzovala komunikační strategie společnosti ČSA a.s. -- vlajkového dopravce České republiky. V Českých aeroliniích právě probíhají výrazné změny v řízení společnosti za účelem dosažení lepších hospodářských výsledků a následná příprava aerolinií k privatizaci. Má pozornost je věnována tomu, nakolik tyto změny ovlivňují současnou marketingovou a komunikační strategii společnosti. Jako dílčí cíl je stanoven návrh určitých doporučení v oblasti komunikace.Czech Airlines is one of the oldest airlines in Europe. The company has provided services to passengers since 1923. Right up to the present, it has gained an enormous amount of experience and has grown into a modern airline, boasting a number of awards for the quality of our services. In order to satisfy customer all the demands, wishes and tastes should be considered. Traditional methods of planning, controlling and monitoring of production and services process are not applicable any more. The new methods of dynamic approach are used, such aspects as developing interior/exterior design, quality control and management, Process and capacity design, and customer service.
Klíčová slova:
letecké společnosti; služby; České aerolinie; customer service; Czech Airlines; method
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15443