Original title:
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
Translated title:
Use of the Internet marketing activities by CzechTourism agency.
Authors:
Doležalová, Lenka ; Vaško, Martin (advisor) ; Jarolímková, Liběna (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v oblasti propagace cestovního ruchu agenturou CzechTourism. Zkoumá využití jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich dopad na cestovní ruch České republiky. Zároveň se práce detailně zaměřuje na marketingové aktivity CzechTourism na internetu z hlediska mediálních kampaní za uplynulé dva roky. Nedílnou součástí je také analýza webových prezentací, které slouží jako hlavní nástroj propagace České republiky.This thesis focuses on internet marketing and its use in the field of tourism promotion agency CzechTourism. It examines the use of various internet marketing tools and their impact on tourism in the Czech Republic. It also focuses on work detail CzechTourism marketing activities on the Internet in terms of media campaigns in the past two years. An integral part is an analysis of websites, which serve as the main tool to promote the Czech Republic.
Keywords:
analyze websites; campaign; CzechTourism; internet marketing; promotion of the Czech Republic; analýza webových prezentací; CzechTourism; internetový marketing; kampaň; propagace České republiky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31580